Viimasel ajal on tekkinud uus trend. Broneerida endale reis mitmes kohas korraga. On arusaadav, et nagu igal pool mujalgi ärides võetakse igaks juhtumiseks mitu pakkumist. Olen isegi seda teinud. Vahe on aga selles, et kui ma midagi välja valin, teavitan teisi, et minuga on nüüd korras ja tänan osalemast. Reisinduses on see aga haruldane.
Kirjatükk pole mitte manitsemiseks, vaid selgitamiseks, mis võib juhtuda. Näiteks alles hiljaaegu saatis üks proua broneerimissoovi koos reisijate andmetega konkreetsesse hotelli konkreetsel kuupäeval. Kuna aga antud kuupäevaks olid konkreetsesse hotelli vabad kohad juba otsa lõppenud, soovitasin alternatiivset hotelli, millega klient ka nõustus. Ja nüüd, oh imede imet. Arve saabudes selgus, et klient oli teinud topeltbroneeringud mitmes büroos korraga ning arvestas sellega, kes kiiremini arve saadab. Mõlemad arved saabusid sama tööpäeva sees.
Kuna reis oli välja minemas üsna varsti, siis kehtisid ka karmimad tühistamistingimused. Reisikorraldaja aga on teinud juba omalt poolt kulutusi kliendi reisi õnnestumiseks. Nii ilmselt see teinegi. Kes aga need kulutused korvab, mille on tekitanud inimlik süüdimatus? Ka näiteks aknafirma, kui talle on öeldud „jah ma võtan“, hakkab juba raame valmis sättima. Ok, kui ma ka ei võta, siis jäävad lattu kedagi teist ootama. Reisikorraldajale aga saadab hotell tühistustrahvi, mis on kohane materiaalne kulu.
Mõlemad pooled on solvunud. Nii korraldaja kui klient, kes peab trahvi maksma.
Olukord on sarnane topeltkohtinguga. Kutsun mõlemad väljavalitud kohale, kuna ise ka ei tea, mida ja keda ma tahan. Lõpuks võib lõppeda olukord nii, et mõlemad pööravad selja ja topeltkohtingu korraldaja peab üksi koju minema…
Aga õnneks levivad kuuldused sellistest topeltkohtingu harrastajatest kiiresti…
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment